Fredag den 7/12

Morgonen började med samling där vi kollade vem som var i skolan,vilken dag det var och hur alla mådde. Det var tre busiga killar i skolan idag.


Idag kollade vi även i vår adventskalender och det stod att det var Jacob som skulle tända ljuset och välja sång.


Innan lunch kollade vi lite på bloggen på smartboard.


Slutet av dagen var vi ute, det var mycket bolllek, men även springa och hoppa i vattenpölar.


Hoppas att alla är tillbaka på måndag både vuxna och elever.

Trevlig helg önskar hela arbetslaget genom Caroline
____________

Dora här! Nu är min praovecka slut och jag har haft det så kul. Det har absolut varit en lärorik vecka. Har t.ex. lärt mig  hur man gör ett digitalt program där man ska kombinera siffror och antal. Men jag har även kommit på hur roligt det är att hoppa i stora vattenpölar med de roliga killarna:). Jag känner
också att jag har blivit väl omhändertagen av både vuxna och barnen.
Det har alltså varit en mycket bra vecka och jag är väldigt nöjd över att jag valde just denna praoplatsen. Tack för att jag har fått vara här! Mvh Dora, prao-elev.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Torsdag den 16/8, Första skoldagen

Måndag den 25/2

Fredag den 17/8

Fredag den 12/6

Torsdag den 11/6

Onsdag den 10/6

Tisdag den 2/6

Torsdag den 2/5

Tisdag den 9/6

Fredag den 5/6